نکات مهم باربری

مهم نیست که چقدر آماده سازی قبل از اسباب کشی وقت گیر و دشوار باشد، باید بدانید که در نهایت روز اسباب کشی فرا می رسد و موفقیت شما زمانی حاصل می شود که تمامی وسایل از محل قبلی به خانه جدید منتقل شده باشد. با گذشت زمان متوجه می شوید که ایا این تغییر تاثیر مثبت و یا تاثیر منفی روی زندگی شما داشته است.

لحظه ای که متخصصان باربری به پشت درب منزل شما می رسند، از شما انتظار دارند که تعدادی از کار های اساسی را شما قبل از رسیدن باربری انجام داده باشید. که اغلب افراد یا آن کار ها را انجام نداده اند و یا به صورت متفاوت و اشتباه انجام داده اند. شما می بایست به خاطر داشته باشید که همه افراد از خود شما گرفته تا پرسنل اتوبار و باربری می خواهند که اسباب کشی به صورت ایده آل و بدون استرس انجام شود.

بعضی اوغات انتظاراتی که باربری از شما دارد برای شما خوشایند نمی باشند. اما این موارد به عنوان مسائلی هستند که می بایست حتما به آنها توجه ویژه کنید تا اثاثیه شما سالم و به سادگی حمل شوند.

1-بسته بندی می بایست تا روز قبل از رسیدن باربری تمام شود

اگر شما از فول سرویس باربری و اتوبار استفاده نکنید و از آنها درخواست خدمات بسته بندی اثاثیه نکنید ، می بایست تا روز قبل از حمل اثاثیه و آمدن باربری کار بسته بندی اثاثیه منزل را به اتمام رسیده باشید. اگر زمان رسیدن باربری هنوز تعدادی وسیله برای بسته بندی وجود داشته باشد دوحالت دارد . یا شما از پرسنل باربری می خوهاید که کمی صبر کنند تا کار بسته بندی ما بقی اثاثیه تمام شود و بعد درون ماشین حمل بار قرار دهند و یا از آنها برای بسته بندی کمک می خواهید. که در هر دو حالت شما به خاطر اضافه ساعت مازاد بر ساعت طی شده با باربری ملزم به پرداخت هزینه می شوید و اگر در بسته بندی از آنها کمک بگیرید هزینه بسته بندی اثاثیه نیز به آن اضافه می شود.

در بهترین شرایط شما تا روز قبل از اسباب کشی و رسیدن باربری موفق به بسته بندی کلیه اثاثیه می شود، ولی آیا آنها را به درستی بسته بندی کرده اید تا از آسیب دیدن آن ه جلویری کنید؟

2- اشیاء قیمتی می بایست توسط صاحب آن حمل شود

یکی دیگر از مواردی که باربری لازم است بداند، این است که وسایل قیمتی توسط صاحب خانه حمل شود و درون کارتن های حمل نباشد. این قبیل وسایل شامل پول نقد، دسته چک، سند، جواهرات، داروهای مهم، لوازم الکترونیکی گران مانند لپ تاپ و غیره می شود.

اصلا مهم نیست که باربری شما چقدر قابل اطمینان و مسئول است، شما باید بدانید که مسئولیت این قبیل وسایل گران قیمت و ارزشمند با شماست و هرگز نباید برای آن ها ریسک کنید.

3- وسایلی که حمل آنها مجاز نیست نباید بسته بندی شوند

باید در زمان رزرو باربری بپرسید که قادر به حمل چه وسیله هایی نیستید تا به صورت اتفاقی و اشتباها آن ها بسته بندی و در میان ما بقی وسیله ها قرار ندهید.

معمولا مواد آتش زا ، منفجره و وسایلی که با سوخت کار می کنند شامل این لیست می شوند.

4- کارتن های اسباب کشی کاملا برچسب خورده باشند

پرسنل باربری زمانی که کارتن ها را از درون ماشین حمل بار خالی می کنند، و به خانه جدید می برنند می توانند هر کارتن را به محل مورد نظر ببرند. اما چه اتفاقی می افتد اگر شما کارتن ها را با برچسب زنی مشخص نکرده باشید؟ کلی سر در گمی به وجود می آید و یا زمان زیادی صرف می شود و یا وسایل به محل مورد نظر هدایت نمی شوند و مجددا خودتان مجبور به جا به جایی آن ها می شوید.

اگر تصمیم گرفتید که کار بسته بندی اثاثیه خودتان را انجام دهید و از سرویس بسته بندی شرکت باربری و اتوبار استفاده نکنید حتما سعی کنید تا کارتن ها را به درستی برچسب بزنید.

نحوه صحیح برچسب زنی کارتن اسباب کشی

5- کودکان و حیوانات خانگی را در روز اسباب کشی از آسیب دور نگه دارید

از مواردی دیگری که پرسنل باربری می بایست بدانند و همیشه این مسئله را در ذهن خود نگه می دارند، این است که در حین اسباب کشی و حمل اثاثیه آسیبی به کسی وارد نشود.

اگر فرزند کوچک دارید حتما از کشی بخواهید تا آنها را نگه دارید تا از مسیر حمل اثاثیه و رفت و آمد به دور باشند و آسیب نبینند.

6- حضور شما در روز اسباب کشی بسیار مهم است

شما می بایست در روز اسباب کشی و زمان بارگیری و تخلیه بار حضور داشته باشید و تمامی فرایند را زیر نظر داشته باشید.

اگر باربری حرفه ای مثل مدیر بار را انتخاب نمودید شما فقط لازم است در کنار فرایند حمل اثاثیه حضور داشته باشید.

اگر فرصت حضور ندارید می توانید از خدمات کارشناس اسباب کشی مدیر بار جهت نظرات دقیق بر فرآیند اسباب کشی استفاده نمایید.

One thought on “نکات مهم باربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

44859920

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید 44859920